Proč měníme tarify?
Naše služby stále vyvíjíme a zdokonalujeme. Proto jsme na konci loňského roku spustili nové tarify xDSL a FTTx, které nyní nahradí starší generaci DSL tarifů. Zjednodušení nabídky tarifního portfolia nám pomůže v dalším rozvoji služeb pevného internetu.
Co to pro vás znamená?
4. 11. 2024 vám automaticky nastavíme novou generaci tarifů DSL s novou cenou.
Není třeba nic dělat, váš současný tarif bude na novější změněn automaticky.
Procentní sleva na tarif, např. z Magenty 1, vám zůstane zachována.
Jedná se o nejnovější generaci tarifů u technologie DSL.
Jak to proběhne?

- Informaci o změně tarifu jsme vám zaslali ve vyúčtování. Cenu vašeho nového tarifu najdete v e‑mailu (pokud vám ještě nedorazil, vyčkejte prosím).
-
Nový tarif vám automaticky nastavíme 4. 11. 2024.
Z vaší strany není potřeba nic dělat. - V prvním vyúčtování po změně tarifu propočítáme váš měsíční paušál poměrnou částí podle toho, kolik dnů jste využili starý tarif a kolik dnů jste využili nový tarif.
- V druhém vyúčtování po změně tarifu již najdete pouze svůj nový tarif.
Jak to proběhne?
- Informaci o změně tarifu jsme vám zaslali ve vyúčtování. Cenu vašeho nového tarifu najdete v e‑mailu (pokud vám ještě nedorazil, vyčkejte prosím).
-
Nový tarif vám automaticky nastavíme 4. 11. 2024.
Z vaší strany není potřeba nic dělat. - V prvním vyúčtování po změně tarifu propočítáme váš měsíční paušál poměrnou částí podle toho, kolik dnů jste využili starý tarif a kolik dnů jste využili nový tarif.
- V druhém vyúčtování po změně tarifu již najdete pouze svůj nový tarif.
Časté dotazy
Podívejte se, na co se zákazníci nejvíce ptají.
Třeba jsme váš dotaz již zodpověděli.
Změna tarifu a smlouva
Jaký tarif nyní využívám?
Svůj aktuální tarif najdete ve vyúčtování nebo ve webové samoobsluze Můj T‑Mobile.
Proč mi měníte tarif?
Naším cílem je neustále zlepšovat kvalitu našich služeb. Zjednodušení nabídky tarifního portfolia nám pomůže v dalším rozvoji služeb pevného internetu.
Kolik budu platit?
Ceny nových tarifů najdete v e‑mailu, který jsme vám poslali. Vaši procentuální měsíční slevu vám zachováme i po změně tarifu. Pokud například využíváte slevu v rámci Magenty 1 nebo programu T‑Mobile Benefit, tak ta vám dál zůstává beze změny.
Jak se změna tarifu projeví ve vyúčtování?
Ke změně tarifů dojde 4. 11. 2024, tedy v průběhu vašeho zúčtovacího období.
Ve vyúčtování po změně tarifu propočítáme váš měsíční paušál poměrnou částí podle toho, kolik dnů jste využili starý tarif a kolik dnů jste využili nový tarif.
Má tato změna nějaký dopad na trvání smlouvy?
Nemá. Délka vaší smlouvy se tímto nemění.
Co mám dělat, když se změnou nesouhlasím?
Pokud s touto změnou nesouhlasíte, zavolejte nám na číslo 800 73 73 73 nebo navštivte naši prodejnu. Společně se podíváme, jak situaci vyřešit k vaší spokojenosti, například volbou jiného typu připojení. Dostupnost internetu na vaší adrese si můžete ověřit zde: Pevný internet od T-Mobilu. Máte také možnost vypovědět smlouvu, a to do jednoho měsíce od doby, kdy jste obdrželi informaci o změně tarifu.
Od kdy mi začne platit nový tarif?
Nové tarify začínají platit od 4. 11. 2024.
Co musím udělat v rámci změny tarifu?
Z vaší strany není potřeba dělat nic. Změnu provedeme automaticky a předem vás o ní informujeme ve vašem vyúčtování a e‑mailem.
Co mám dělat, když mi nefunguje internet?
Pokud vám nefunguje internet, vyzkoušejte prosím tento postup:
- Restartujte modem
- Vytáhněte zdroj napájení ze zásuvky
- 10 vteřin vyčkejte, a poté zapojte zdroj napájení zpět do zásuvky
- Počkejte dalších 5 minut a připojte se k internetu
Pokud vám internet stále nefunguje, kontaktujte naši infolinku na čísle 800 73 73 73 nebo navštivte naši prodejnu Prodejny ‑ T‑Mobile.cz.
Co se nemění
Změní se mi parametry služby?
Ne. Rychlost i parametry vašeho DSL tarifu zůstávají stejné i po změně.
Musím měnit zařízení?
Ne. Změna tarifu nemá vliv na funkčnost vašeho zařízení. Pokud máte pocit, že vám internet nefunguje, jak má, obraťte se na naši infolinku na čísle 800 73 73 73 nebo navštivte naši prodejnu, jejich seznam najdete zde: Prodejny ‑ T‑Mobile.cz.
Mění se mi číslo služby?
Nemění. Číslo služby vám zachováme i po změně tarifu. Najdete ho na smlouvě nebo v aplikaci Můj T‑Mobile.
Změní se mi IP adresa?
Nezmění. Vaši IP adresu zachováme stejnou.
Mám od vás i jiný internetový tarif než DSL. Týká se změna i toho?
Netýká. Změna probíhá pouze u tarifů z generace Pevný internet Základ až Premium a Pevný internet XS – XXL.