Změna poskytovatele služby přístupu k internetu

Od 1.1.2022 má zákazník možnost, obdobně jako v případě přenesení telefonního čísla, přenést i službu přístupu k internetu k jinému poskytovateli.

O změnu poskytovatele může zákazník žádat u nového poskytovatele.

Bude k tomu potřebovat:

  • OKU (Ověřovací kód účastníka)
  • Informaci o stávajícím poskytovateli služby přístupu k internetu

Chci přejít k T-Mobile

Děkujeme, to nás moc těší! Teď už jen stačí následující:

  1. Zjistěte si svůj OKU. Najdete jej jako součást své smlouvy, kterou máte u stávajícího operátora. Nebo vám ho sdělí přímo operátor.
  2. Navštivte naši prodejnu nebo nás kontaktujte na:

    • Zákaznickém centru T-Mobile 800 73 73 73

    • Zákaznickém centru T-Mobile pro firemní zákazníky 800 73 73 33

Chci odejít od T-Mobile

To nás mrzí!

Pokud máte zájem o přenesení pevného internetu k jinému poskytovateli, stačí znát váš OKU (Ověřovací kód účastníka) a následně požádejte o přenos u nového poskytovatele.

Jak získám svůj OKU?

  • Jako náš stávající zákazník ho najdete v Můj T-Mobile, v sekci „Moje smlouva", sdělí vám ho na Zákaznickém centru 800 73 73 73 a osobně na našich prodejnách.
  • Jako náš stávající firemní zákazník ho najdete V Můj T-Mobile v sekci Správa celé firmy -> Moje smlouva v podobě přílohy "Ověřovací kód účastníka". K příloze se dostane Zodpovědná osoba či Obchodní manažer stanovení jednateli společností prostřednictvím formuláře Stanovení administrátorů. Telefonicky na Zákaznickém centru T-Mobile pro firemní zákazníky 800 73 73 33.
  • Zákazníci se smlouvou uzavřenou po datu 1.1.2022 navíc najdou OKU jako součást smlouvy přímo v Příloze „Ověřovací kód účastníka".

Pokud využíváte službu s pronajatým zařízením, po dokončení přenosu nám prosím pronajaté zařízení vraťte v jakékoliv prodejně T‑Mobile.

V případě služby Pevný internet vzduchem Vás budeme kontaktovat pro sjednaní termínu demontáže. Demontáž můžeme provést pouze my. Prosíme nijak nemanipulujte se zařízením do provedení demontáže.

Více informací k vrácení pronajatého zařízení najdete na www.t-mobile.cz/podpora/vraceni-zarizeni.

Informace pro viaHome zákazníky

Výše uvedené podmínky platí i pro služby viaGIA. Více informací najdete na stránkách viaHome T‑Mobile.

Informace pro jiné poskytovatele služby přístupu k internetu

Žádosti týkající se změny poskytovatele prosím posílejte na adresu mop@t-mobile.cz prostřednictvím vyplněného formuláře mezioperátorského přechodu služby Pevný internet. Manuál k vyplnění a použití formuláře je ke stažení zde.

Tato emailová adresa neslouží pro komunikaci se zákazníky.