Od 1.1.2022 má zákazník možnost, obdobně jako v případě přenesení telefonního čísla, přenést i službu přístupu k internetu k jinému poskytovateli.
O změnu poskytovatele může zákazník žádat u nového poskytovatele.
Bude k tomu potřebovat:
- OKU (Ověřovací kód účastníka)
- Informaci o stávajícím poskytovateli služby přístupu k internetu
Chci přejít k T-Mobile
Děkujeme, to nás moc těší! Teď už jen stačí následující:
- Zjistěte si svůj OKU. Najdete jej jako součást své smlouvy, kterou máte u stávajícího operátora. Nebo vám ho sdělí přímo operátor.
- Navštivte naši prodejnu nebo nás kontaktujte na:
• Zákaznickém centru T-Mobile 800 73 73 73
• Zákaznickém centru T-Mobile pro firemní zákazníky 800 73 73 33
Chci odejít od T-Mobile
To nás mrzí!
Pokud máte zájem o přenesení pevného internetu k jinému poskytovateli, stačí znát váš OKU (Ověřovací kód účastníka) a následně požádejte o přenos u nového poskytovatele.
Jak získám svůj OKU?
- Jako náš stávající zákazník ho najdete v Můj T-Mobile, v sekci „Moje smlouva", sdělí vám ho na Zákaznickém centru 800 73 73 73 a osobně na našich prodejnách.
- Jako náš stávající firemní zákazník ho najdete V Můj T-Mobile v sekci Správa celé firmy -> Moje smlouva v podobě přílohy "Ověřovací kód účastníka". K příloze se dostane Zodpovědná osoba či Obchodní manažer stanovení jednateli společností prostřednictvím formuláře Stanovení administrátorů. Telefonicky na Zákaznickém centru T-Mobile pro firemní zákazníky 800 73 73 33.
- Zákazníci se smlouvou uzavřenou po datu 1.1.2022 navíc najdou OKU jako součást smlouvy přímo v Příloze „Ověřovací kód účastníka".
Pokud využíváte službu s pronajatým zařízením, po dokončení přenosu nám prosím pronajaté zařízení vraťte v jakékoliv prodejně T‑Mobile.
V případě služby Pevný internet vzduchem Vás budeme kontaktovat pro sjednaní termínu demontáže. Demontáž můžeme provést pouze my. Prosíme nijak nemanipulujte se zařízením do provedení demontáže.
Více informací k vrácení pronajatého zařízení najdete na www.t-mobile.cz/podpora/vraceni-zarizeni.
Informace pro viaHome zákazníky
Výše uvedené podmínky platí i pro služby viaGIA. Více informací najdete na stránkách viaHome T‑Mobile.
Informace pro jiné poskytovatele služby přístupu k internetu
Žádosti týkající se změny poskytovatele prosím posílejte na adresu mop@t-mobile.cz prostřednictvím vyplněného formuláře mezioperátorského přechodu služby Pevný internet. Manuál k vyplnění a použití formuláře je ke stažení zde.
Tato emailová adresa neslouží pro komunikaci se zákazníky.