Zavolej mi zpátky
Z kreditu zbývá pár haléřů a vy s někým potřebujete mluvit?
Jak na to?
Volaný je zákazníkem T-Mobile
- Zavolejte na telefonní číslo, se kterým chcete spojit.
- Hlasový automat vám přehraje zprávu, která vás upozorní na nedostatek kreditu, a zároveň vám nabídne možnost zaslání bezplatné SMS se žádostí o zpětné volání.
- Je na volaném, zda se vám ozve nebo ne.
Volaný není zákazníkem T-Mobile
- Zavolejte na telefonní číslo, se kterým se chcete spojit.
- Hlasový automat vám přehraje zprávu, která vás upozorní na nedostatek kreditu, a zároveň vám nabídne možnost krátkého prozvonění volaného čísla.
- Prozvonění je automatické. V případě, že volaný stihne hovor přijmout, bude hlasovým automatem informován o tom, že jej žádáte o zpětné volání.
- Je na volaném, zda se vám ozve nebo ne.
Je dobré vědět
- O úspěšném odeslání SMS nebo prozvonění vás informujeme SMSkou z čísla 4603 (tzv. notifikace).
- Odeslání SMSky je považováno za úspěšné, pokud je SMS odeslána do SMS centra volaného.
- Prozvonění je považováno za neúspěšné, pokud je volaný mimo signál, má obsazeno nebo má vypnutý telefon.
- Prozvonění je notifikováno jako úspěšné i v případě, že volaný má příchozí hovory přesměrovány do hlasové schránky. Notifikace úspěšnosti prozvonění je zcela závislá na informaci (odezvě) ze sítě volaného.
- Službu je možné využít pouze v mobilních sítích v ČR.
- O zpětné volání můžete požádat maximálně 5x. Poté již není možné službu využít a je nutné si Twist kartu dobít. Po dobití Twist karty a opětovném vyčerpání kreditu je možné o zpětné volání opět požádat nejvíce 5x.
- Pokud máte vypnutou identifikaci volajícího, při prozvonění se vaše číslo volanému i přesto zobrazí.