Přesměrování hovorů
Přesměrujte si hovory na libovolné číslo nebo do hlasové schránky.
Chcete i bez hlasové schránky vědět, kdo vám volal, když jste nebyli dostupní?
Pomůže registr zmeškaných hovorů.
Způsoby přesměrování
- Nepodmíněné: Všechny příchozí hovory budou automaticky přesměrovány.
- Podmíněné: K přesměrování dojde, pouze pokud například nezvedáte telefon, máte právě obsazeno nebo jste mimo signál.
Každá nově zakoupená SIM karta má již aktivní automatické přesměrování do Registru zmeškaných hovorů (funguje v případě nedostupnosti).
Přesměrování mimo území ČR
Pokud jste v zahraničí a máte nastavené vlastní podmíněné přesměrování (například do hlasové schránky), bude vám účtován příchozí roamingový hovor i odchozí hovor do hlasové schránky.
Jak nastavit přesměrování
Vlastní přesměrování hovorů můžete jednoduše nastavit těmito způsoby:
- v naší samoobsluze T-Mobile, kde níže na stránce naleznete: „Přesměrování hovorů/Přesměrování hovorů – Zrušení služby"
- přímo z menu svého telefonu
- zdarma za pomocí GSM kódů, které zadáte na klávesnici svého telefonu a odešlete je jako běžný hovor. Vlastní přesměrování si mohou nastavit jen tarifní zákazníci.
Co dělat, když nefunguje přesměrování?
Nefunguje přesměrování do hlasové schránky nebo registru zmeškaných hovorů
- Zkontrolujte si v Můj T-Mobile, zda máte služby správně nastavené.
Nefunguje přesměrování hovorů
- V menu telefonu si zkontrolujte, zda máte správně nastavené přesměrování,
- Zkontrolujte, zda telefonní číslo, na které mají být hovory přesměrovány, je aktivní.
- Vyzkoušejte přesměrování vypnout a znovu nastavit, případně vypnout a zapnout telefon.
Službu deaktivujete pomocí SMS na číslo 4603 ve tvaru MMSKURYR D.
Stav služby zjistíte pomocí SMS na číslo 4603 ve tvaru MMSKURYR S.