Zúčtovací období
Potřebujete změnit nastavení zúčtovacího období? Podívejte se, jak bude změna vypadat.
U nás máte možnost si vybrat z několika zúčtovacích období.
Při aktivaci služby v průběhu období vám účtujeme poměrnou část ceny.
Díky několika zúčtovacím obdobím poskytujeme nejlepší zákaznický servis.
Jaká zúčtovací období máme?
Zúčtovací období většinou nekopíruje kalendářní měsíc. Zúčtovací období je vám přiděleno podle toho, kdy jste si u nás aktivoval první službu. Díky několika zúčtovacím obdobím tak můžeme efektivněji pomoci s případným řešením dotazů všem našim zákazníkům.
- 6. až 5. (příklad 6. března až 5. dubna)
- 13. až 12. (příklad 13. března až 12. dubna)
- 20. až 19. (příklad 20. března až 19. dubna)
- 1. až poslední den v měsíci (určeno pouze pro zákazníky s rámcovou smlouvou)
Je dobré vědět
- Pokud si službu aktivujete v jeho průběhu, vyúčtujeme vám vše poměrnou částí pouze za dny, kdy jste službu využil.
- Vyúčtování vám zašleme vždy tři dny po skončení zúčtovacího období. Vyúčtování má splatnost nejméně 14 dní.
- Při změně zúčtovacího období vám vystavíme jedno přechodné vyúčtování služeb.
- Změna zúčtovacího období není řešením, pokud u nás máte dlužné částky.
- Pokud máte pod svým zákaznickým účtem více fakturačních skupin, všechny musí mít stejné zúčtovací období.
Jak probíhá změna zúčtovacího období?
Původní zúčtovací období:Zúčtovací období najdete v pravém horním rohu vašeho vyúčtování. Podívejte se na průvodce vyůčtováním.
Nové zúčtovací období:Přehled změn
Na časové ose můžete vidět, jak probíha změna zúčtovacího období za vybraných podmínek
Jak zažádat o změnu zúčtovacího období?
Rozhodli jste se pro změnu vaší fakturační skupiny? Vyberte si z několika možností, jak můžete o změnu zažádat.
- kontaktujte naše zákaznické centrum na telefonním čísle 800 73 73 73
- navštivte jednu z našich prodejen