Změna tarifu
Změnit si tarif je jednoduché. Připravili jsme pro vás užitečné informace o tom, jak na to.
Změnu můžete provést na pár kliků z pohodlí vašeho domova.
Při změně tarifu vám upravíme měsíční paušál poměrnou částkou.
Tarif si můžete změnit i bez prodloužení vaší smlouvy.
Je dobré vědět
- Tarif si můžete měnit jednou za vaše zúčtovací období (tedy jednou za 30 dní).
- Změna tarifu je možná kdykoli v průběhu trvání smlouvy a k jeho změně není nutné smlouvu prodlužovat.
- Pokud změna tarifu proběhne v průběhu zúčtovacího období, měsíční paušál v tomto měsíci vám poměrně přepočteme.
Jak to bude s vyúčtováním po změně?
- Po změně tarifu propočítáme váš měsíční paušál poměrnou částí podle toho, kolik dnů jste využili starý tarif a kolik dnů jste využili nový tarif.
- Pokud váš tarif obsahuje volné minuty a sms, budou vám při změně tarifu propočítány poměrně.
- Pokud máte v novém tarifu neomezené volání a sms, můžete jich naplno využívat ihned po změně vašeho tarifu.
- Data můžete využívat v plné výši - dle podmínek vašeho nového tarifu, bez poměrného propočítání dní. Jen tak, abychom vám udělali radost.
Kalkulačka pro změnu tarifu
Vyberte datum změny vašeho tarifu.
Zúčtovací období začalo dne: Zúčtovací období najdete v pravém horním rohu vašeho vyúčtování. Podívejte se na průvodce vyúčtováním.
Cena měsíčního paušálu za tento měsíc s DPH :
xxx Kč
Pro zobrazení cen paušálu za jednotlivá období, prosím vyplňte všechny údaje
Původní tarif v zúčtovacím období: | |
---|---|
Počet dnů: | |
Zaplatím: | Kč |
Nový tarif v zúčtovacím období: | |
---|---|
Počet dnů: | |
Zaplatím: | Kč |
Jak to bude vypadat na faktuře?
Pro zobrazení náhledu faktury, prosím vyplňte všechny údaje

*Vypočítaná částka slouží pro představu principu propočítání měsíčního paušálu poměrnou částí. Nad rámec měsíčního paušálu mohou být účtovány další poplatky, na základě spotřeby zákazníka a jeho zvoleného tarifu. Podle vypočítané částky nelze uplatnit reklamaci Vyúčtování služeb.
Jak zažádat o změnu tarifu?
Rozhodli jste se pro změnu vašeho tarifu? Vyberte si z několika možností, jak můžete o změnu zažádat.
- v aplikaci Můj T‑Mobile nebo ve webové samoobsluze Můj T‑Mobile
- kontaktujte naše zákaznické centrum na telefonním čísle 800 73 73 73
- navštivte jednu z našich prodejen