• Virtuální asistentka,
    Týna

    Víc volného času, méně starostí.

    Požadavek máte ihned vyřízený.
    Nemusíte čekat na spojení s operátorem.

    Týna je pro vás k dispozici každý
    den, 24 hodin denně.

    Komunikovat s ní můžete pomocí krátkých
    vět či slovních spojení. Vše je jednoduché.

    S čím mi Týna pomůže?

    Na Týnu můžete narazit při zavolání na naší zákaznickou linku. Pomůže vám s vyřízením vašeho požadavku a v případě nesnází vás přepojí na operátora. Zjistěte jaké oblasti požadavků umí Týna vyřídit.

    Příklady klíčových slov, kterým Týna rozumí

    Při komunikaci s Týnou doporučujeme používat slova, či krátká slovní spojení. Pokud je to možné, pokuste se omezit zvuky v pozadí či hovor s jinými osobami.

    • Změna tarifu
    • Informace o mém tarifu
    • Vyúčtování
    • Nefunguje mi internet
    • Nabídka tarifu
    • Nepřišla mi faktura

    Další rady, jak správně s Týnou komunikovat

    • Nechte Týnu domluvit
    • Vybírejte nejlépe z nabízených možností od Týny
    • Odpovídejte nejjednodušším možným způsobem, nejlépe ANO nebo NE, pokud je to možné
    • Dlouhá souvětí Týna zatím neumí zapracovat, proto používejte slova nebo krátká slovní spojení
    • Slovní spojení, jako „Potřebuji zjistit" nebo „Rád bych věděl", není zapotřebí používat