- Zakoupil jsem ve vaší prodejně HTC HD mini a je v angličtině. Jak jej přepnu do češtiny?
-
HTC HD mini je v tomto případě nutné uvést po vložení SIM karty a případném zadání PINu ještě jednou do továrního nastavení (karta hlavní obrazovky Settings > řádek Security > položka Factory reset). Poté co doběhnou všechny úvodní procesy, se zobrazí menu s výběrem z několika jazyků, mezi nimy i češtiny. Dojde k automatické konfiguraci telefonu a restartu. Poté je telefon plně ve zvoleném jazyce.
- Aktuálně na tarif již slevu mám. Změní se to?
-
Ano. Současná sleva je standardně při změně tarifu odstraněna a nastavena nová, v tomto případě 30% na 12 měsíců.
- Je potřeba znovu připojit čísla (služby)?
- Ano, nová aplikace si vše uloží znovu. Na rozdíl od stávající verze se data o uložených číslech připojí k přihlášenému účtu, takže aplikace si bude všechna přidaná čísla pamatovat i po updatu nebo přeinstalování.
- Kolik školáků si můžu nastavit?
-
Myslíme i na větší rodiny. Školákem můžete chránit jedno, dvě nebo i tři své děti naráz za jeden měsíční poplatek.
Aplikace Surfie obsahuje tři tzv. licence na ochranu. Je jedno, jestli chráníte jedno dítě, které používá tři různé zařízení (třeba telefon, tablet a domácí PC) nebo tři své děti po jednom zařízení. - Co když vyprší data v mém tarifu dřív než neomezený balíček?
-
Žádné obavy, tato situace nenastane. Pokud využíváte Neomezená data na léto, data z vašeho tarifu se vám nečerpají. Čerpáte přednostně právě balíček s neomezenými daty.
Vyberte prosím sadu restrikcí.