- Proč dochází ke zrušení Bonus programu?
-
Vzhledem k vývoji situace na českém telekomunikačním trhu jsme se rozhodli ukončit některé služby, které jsou nákladově náročné, a navíc nejsou dostatečně využívány. Jednou z těchto služeb je bohužel i Bonus program, který nevyužívá dokonce plných 41 % z řad velkých firem.
Firmy žádají především takové výhody, které jim přinesou jakoukoli úsporu v podnikání. Bonus program je osm let starý princip poskytování výhod, který s ohledem na vývoj na trhu dnes již nevyhovuje firemnímu segmentu.
V současné době všichni naši zákazníci mají možnost využívat Našim pro radost. Jde o jednoduchý a transparentní věrnostní program, který nabízí okamžité výhody v podobě produktů T-Mobile i našich partnerů.
- Co je to elektronické Vyúčtování?
-
Elektronické Vyúčtování služeb je stejné jako tištěné, jen je šetrnější k našim lesům. Místo obálky Vám jej doručíme e-mailem, nebo na Můj T-Mobile. Díky elektronické značce a časovému razítku slouží jako plnohodnotný daňový doklad.
Přehled Vašich Vyúčtování služeb naleznete na www.t-mobile.cz/ev .
- Aktivoval jsem si Postm@n přes MMS, ale zprávy mi na můj telefon LG nechodí. V čem je problém?
-
U telefonů LG je potřeba povolit příjem zpráv typu reklama/info (menu > zprávy > nastavení > mms > povolený typ zpráv).
- Jakou minimální částkou si můžu dobít?
-
Minimální částka, kterou si můžete dobít je 200 Kč.
- Chci službu T-Mobile Mobilní televize. Co budu potřebovat?
-
Vezmeme to pěkně popořadě:
- Hlasový tarif. S předplacenou SIMkou zatím službu nenaladíte.
- Mobilní zařízení s Androidem (7.0 a vyšší) nebo iOS (11.0 a vyšší).
- Mobilní aplikaci T-Mobile TV GO, kterou si musíte stáhnout do chytrého telefonu.
- Svižný internet (min. 2,8 Mb/s). Doporučujeme náš superrychlý LTE internet nebo Wi-Fi.
Vyberte prosím sadu restrikcí.