- Otáčí se vám displej na zařízení při vytahování z pouzdra?
-
Nejedná se o chybu, ale můžou za to magnety na pouzdru, které ovlivňují čidla na zařízení.
- Na kolika zařízeních současně si můžu Mobilní televizi zapnout?
-
Najednou si pustíte až dvě zařízení. Spárovaná zařízení se nastaví jako první dvě, do kterých použijete stejné přihlašovací údaje. Uvidíte je v aplikaci pro chytré telefony a tablety > Mobilní TV GO > sekce Nastavení / Správa mých zařízení nebo po přihlášení do Můj T-Mobile přes webový prohlížeč.
- Funguje v cizině můj balíček Nej nonstop nebo Mých5 v tarifu Přátelé? Stále volám zdarma?
-
Tyto balíčky pro zvýhodněné volání lze uplatnit pouze v rámci volání v ČR. V zahraničí se ceny volání a SMS řídí dle roamingového partnera.
- Pro jaké druhy plateb je nutná evidence tržeb?
-
- Evidenci tržeb je nutné provádět pro platby hotovostí, stravenkami a dalšími druhy nahrazující peněžní prostředky (šeky, kupóny, žetony, směnky, stravenkové karty).
- Naopak není nutné evidovat platby převodem z účtu na účet či inkasní platbou - to vše v případě, že platba není zadána prostřednictvím povinného subjektu. Od zásahu ústavního soudu není nutné evidovat také platby kartou.
- Dostanu s Vyúčtováním služeb i Podrobný výpis služeb?
-
Podrobný výpis služeb není standardně součástí Vyúčtování služeb.
Můžete si jej však objednat na internetu pomocí služby Můj T-Mobile (v sekci Vyúčtování a platby). Pokud máte více SIM karet, Podrobný výpis služeb obdržíte vždy pro tu SIM kartu, u níž byla aktivace této služby provedena. Cena Podrobného výpisu služeb je 65 Kč (bez DPH). Za elektronickou verzi výpisu služeb (v sekci Můj T-Mobile) zaplatíte 40 Kč (ceny bez DPH). K Elektronickému Vyúčtování služeb můžete získat elektronický Podrobný výpis služeb za 1 Kč.
Vyberte prosím sadu restrikcí.