Role
Kontrolujte pravomoci zaměstnanců v nastavení služeb a vyúčtování.
Získáte čtyři úrovně přístupu pro administrátory vašich služeb.
Vaši zaměstnanci budou mít limitovaný přístup k chráněným datům nebo nastavení.
Administrátoři získají přednostní spojení s vyškolenými konzultanty.
Každá role má své heslo, které zná a může měnit pouze daný administrátor. Výjimku tvoří zodpovědná osoba, která je nadřazena všem ostatním rolím.
Typy rolí
- Zodpovědná osoba (ZO)
Je automaticky zakládána při aktivaci a je to „nejvyšší role" – umožňuje nakládat se smlouvou, administrovat ostatní role a zároveň má veškeré pravomoci jako ostatní administrátoři. ZO se může stát majitel smlouvy, zplnomocněná osoba nebo osoba oprávněná jednat za společnost. V případě zrušení / změny jakéhokoliv administrátora je ZO povinná tuto změnu T-Mobile nahlásit. Zodpovědná osoba může:
- uzavírat Účastnické smlouvy / Smlouvy významného zákazníka,
- žádat o ukončení / prodloužení Účastnické smlouvy,
- stanovovat / měnit / rušit ostatní administrátory,
- měnit osobní a kontaktní údaje atd.
- Administrátor služeb (ADS)
Je pověřen administrací veškerých služeb na všech SIM kartách, které spadají do jeho kompetencí. Administrátor služeb může:
- aktivovat / měnit / deaktivovat roaming, MMS, datová a tarifní zvýhodnění,
- žádat o změnu tarifu,
- získávat informace o aktivovaných službách na SIM kartách, které administruje,
- žádat o změnu telefonního čísla atd.
- Administrátor financí (ADF)
Je oprávněný získávat informace či provádět změny týkající se vyúčtování, plateb či vymáhání. Administrátor financí může:
- získávat informace o Vyúčtování, platbách a vymáhání,
- měnit formu Vyúčtování a způsob jeho zasílání,
- žádat o vystavení opisu daňového dokladu,
- žádat o vracení záloh, depozit a přeplatků vč. způsobu jejich vrácení,
- administrovat služby Můj limit, Moje útrata, Můj účet atd.
- Administrátor systémových řešení (ADSR)
Je oprávněná osoba k tzv. systémovým službám T-Mobile ProfiNet a Podniková síť. Tato role jako jediná umožňuje administrovat Podnikovou síť, Hlasovou linku, Barevná volání, pevné hlasové služby, pevné datové služby, mobilní intranet a přístup k internetu. ADSR se dovolá přímo na Zákaznické centrum se zaměřením na technickou a datovou podporu.