Možná řešíte některou z následujících situací
Výhody, které
jsou vám k dispozici
Výhody, které
jsou vám k dispozici
Výhody, které
jsou vám k dispozici
Přeci jen trváte na svém odchodu?
Řekněte nám prosím, co se pokazilo.
Rádi se poučíme ze svých chyb a vyslechneme si od vás, co jsme mohli udělat lépe. A třeba ještě najdeme cestu, jak vaši nespokojenost vylepšit. Zavolejte nám prosím nebo navštivte naši prodejnu.
Změna názoru?
Vrátit se k nám můžete kdykoliv.
Stačí jen pár kroků
a jste zpět u nás.
Máte zadané ukončení telefonního čísla/služby a rozmysleli jste si to? Zavolejte nám na naše Zákaznické centrum nebo nám pošlete žádost na odvolání výpovědi. Vaši žádost s radostí stornujeme a Smlouvu budete i nadále využívat se všemi výhodami.
Dostali jste
se až sem?
Mrzí nás to, ale vaše rozhodnutí respektujeme.
Jak mohu ukončit smlouvu?
Pro ukončení Účastnické smlouvy nám prosím zašlete písemnou žádost o ukončení. Budeme rádi, pokud nám uvedete příčinu ukončení smlouvy. Pomůže nám v dalším rozvoji našich služeb. Děkujeme za zpětnou vazbu.
Žádost je možné doručit těmito způsoby:
- prostřednictvím Kontaktního formuláře
- zasláním na adresu T‑Mobile a.s., Tomíčkova 2144/1, 148 00 Praha 4
- v T‑Mobile prodejně
Žádost musí obsahovat:
- ukončované telefonní číslo/číslo služby
- informaci, zda požadujete ukončit smlouvu předčasně
- jméno majitele smlouvy a vlastnoruční podpis
Jaké je výpovědní doba?
Smlouvu bez závazku vám ukončíme s výpovědní dobou 30 dnů ode dne doručení výpovědi a smlouvu se závazkem k datu uplynutí závazku.
V případě požadavku na předčasné ukončení vám Smlouvu v závazku ukončíme s výpovědní dobou 30 dnů ode dne doručení výpovědi.
POZOR! Poslední Vyúčtování za ukončenou službu obdržíte v obvyklém termínu jako dosud. Ve Vyúčtování bude služba proúčtována poměrnou částí, do data ukončení služby.
Co budu platit za předčasné ukončení smlouvy?
Jste-li spotřebitel nebo fyzická osoba podnikající a v případě, že jste si při sjednání smlouvy o poskytování elektronických komunikacích zakoupil zařízení na splátky nebo vám byla poskytnuta podmíněná sleva na toto zařízení, bude vám vystaveno finanční vypořádání podle Účastnické smlouvy. Částku, kterou po vás budeme požadovat za předčasné ukončení smlouvy, zjistíte na našem Zákaznickém centru na čísle 800 73 73 73 nebo v T‑Mobile prodejně.
Jak své mobilní nebo pevné číslo přenesu k jinému operátorovi?
Je nám líto, že uvažujete o odchodu od T‑Mobile. Budeme rádi, když nás nejprve kontaktujete, abychom společně s vámi mohli najít řešení vaší situace.
Pokud máte zájem o přenesení čísla k jinému poskytovateli, stačí znát váš OKU (Ověřovací Kód Účastníka), který získáte například na našem Zákaznickém centru (hovor je zdarma) nebo na prodejnách. A následně požádejte o přenos čísla u nového poskytovatele.
Nemusíte podávat výpověď smlouvy.
Co je dobré vědět?
- V případě přenosu čísla v průběhu zúčtovacího období dochází k poměrnému účtování měsíčních poplatků.
- Na datu přenosu čísla se domluvíte s novým operátorem. Až do doby zrušení čísla v naší síti můžete využívat veškeré výhody.
- Když u nás máte předplacenou kartu, při přenosu čísla případný nevyčerpaný kredit propadá. Můžete si požádat o jeho vrácení, v tomto případě nám zašlete písemnou žádost a nebo navštivte naší prodejnu. Žádost musí obsahovat.
- Přenos upravují Obchodní podmínky přenesení čísla.
Jak přenesu svůj pevný internet k jinému operátorovi?
Informace najdete na stránce Změna poskytovatele internetu
Jak zruším služby v případě úmrtí?
Potřebujete-li službu ukončit z tohoto smutného důvodu, přijďte do jakékoliv prodejny T‑Mobile a nebo nás kontaktujte písemně prostřednictvím Kontaktního formuláře, případně na adrese T‑Mobile a.s., Tomíčkova 2144/1, 148 00 Praha 4.
Potřebovat budete doklad o úmrtí (Úmrtní list; potvrzení o úmrtí vydané nemocnicí nebo matrikou; Usnesení o ukončení dědického řízení) společně s žádostí o ukončení smlouvy. Uveďte prosím vaše kontaktní údaje pro zaslání vyjádření k ukončení smlouvy. Smlouvu ukončíme bez finančního vypořádání za případné předčasné ukončení závazku.
Co když se potřebuji přestěhovat?
Informace ke stěhování služeb najdete na stránce o stěhování. Můžete nám také zavolat na Zákaznické centrum na čísle 800 73 73 73 nebo navštivte naši síť prodejen, kde vám rádi pomůžeme.
Chci odstoupit od smlouvy
Informace k odstoupení od Účastnické a Kupní smlouvy najdete na stránce Zásilkový obchod