Datová péče
Využijte naplno výhod datových služeb od T-Mobile.
Starosti s nastavením a instalací nechte na našich specialistech.
K dispozici jsou vám naše prodejny i datoví servisní partneři.
Kategorie datové péče | Jak a kde ji získáte | Kterých datových služeb se týká? |
---|---|---|
Základní péče | Osobně na Značkových prodejnách T-Mobile |
|
Datoví servisní partneři | Telefonicky ze sítě T-Mobile na číslech:
|
|
Datovou péči poskytujeme pouze pro námi prodávané přístroje s podporou příslušných technologií.
Co si připravit
V případě potíží s datovými službami doporučujeme nejprve kontaktovat Zákaznické centrum T-Mobile na telefonním čísle 603 603 603 (4603 ze sítě T-Mobile), kde vám zkontrolujeme vaše nastavení.
Pro samotné objednání autorizovaného datového partnera si prosím připravte následující informace:
- telefonní číslo, na kterém je vedena daná služba, tj. mobilní telefonní číslo nebo mobilní telefonní číslo pro ADSL anebo mobilní číslo pro Telefonní linku Premium;
- o jaký typ služby máte zájem (datový přenos od T-Mobile GPRS/EDGE/3G/LTE/ADSL, přenos faxů, BlackBerry, Telefonní linka Premium, SFN, synchronizační software, SMS Connect, E-mail);
- typ mobilního telefonu / modemu (který bude použit pro přenos v síti T-Mobile) nebo typ VoIP telefonu, dalších komponentů v síti a způsob připojení k internetu;
- typ koncového zařízení (např. PC, notebook, apod., na kterém bude instalována mobilní datová služba);
- používaný operační systém (např. Windows, Linux, Mac OS; 32-bit/64-bit systém atd.);
- máte-li už nějaké příslušenství pro propojení PC s mobilním telefonem;
- zda jste se již pokoušeli o instalaci nebo zapojení a pokud ano, jaké problémy se vyskytly;
- případné požadavky na termín a místo instalace;
- jak je vás možné zpětně kontaktovat (jméno, telefonní spojení nebo e-mail).
Pokud máte uzavřenou Rámcovou smlouvou, můžete využít nabídky na uspořádání školení a seminářů.