Předmět dotazu
*
Text dotazu
*
S čím potřebujete pomoci? *
-- vyberte ---
Vyúčtování služeb/ Faktury/ Platby
Ukončení smlouvy
Cenové zvýhodnění - dodatečné doložení dokladů
Změna osobních údajů
Zvolte si detailnější oblast, kterou vám pomůžeme vyřešit. *
-- vyberte --
Dohledání platby - způsob úhrady - Bankovní převod
Dohledání platby - způsob úhrady - Poštovní poukázkou (složenkou)
Dohledání platby - způsob úhrady - Online platební kartou
Zvolte si detailnější oblast, kterou vám pomůžeme vyřešit. *
-- vyberte --
Chci odvolat podanou výpověď
Chci ukončit smlouvu
Chci ukončit smlouvu předčasně
Chci odstoupit od smlouvy do 14 dní od aktivace služby
Chci ukončit smlouvu z důvodu úmrtí majitele smlouvy
Nevíte si rady s nějakou položkou na Vyúčtování služeb? Na našich stránkách jsme vám připravili odpovědi na nejčastější otázky k vyúčtování.
Pokud jste potřebné informace nenašli, napište nám. Rádi vám se vším pomůžeme.
Důležité! Pro dohledání platby prosíme vyplňte všechny údaje označené *
Potřebujete dohledat platbu, aby došlo ke spárování s vaším Vyúčtováním?
Důležité! Pro dohledání platby prosíme vyplňte všechny údaje označené * a na konci formuláře nahrajte doklad prokazující úhradu.
Číslo bankovního účtu, ze kterého platba odešla:
*
Variabilní symbol, který jste zadali při platbě (pokud jste neuvedli, napište NEUVEDENO):
*
Správný variabilní symbol:
*
Odeslaná částka:
*
Datum odeslání platby:
*
Potřebujete dohledat platbu, aby došlo ke spárování s vaším Vyúčtováním?
Důležité! Pro dohledání platby prosíme vyplňte všechny údaje označené * a na konci formuláře nahrajte doklad prokazující úhradu.
Číslo pošty:
*
Podací číslo:
*
Datum podání:
*
Variabilní symbol, který jste zadali při platbě (pokud jste neuvedli, napište NEUVEDENO):
*
Správný variabilní symbol:
*
Odeslaná částka:
*
Potřebujete dohledat platbu, aby došlo ke spárování s vaším Vyúčtováním?
Důležité! Pro dohledání platby prosíme vyplňte všechny údaje označené * a na konci formuláře nahrajte doklad prokazující úhradu.
Pro platbu online uveďte prosím do poznámky, zda byla platba provedena přes mobilní aplikaci Můj T-Mobile nebo na webu Můj T-Mobile.
Poslední čtyři čísla použité platební karty:
*
Variabilní symbol, který jste zadali při platbě (pokud jste neuvedli, napište NEUVEDENO):
*
Správný variabilní symbol:
*
Odeslaná částka:
*
Datum odeslání platby:
*
Zvolte si prosím detailnější oblast, kterou vám pomůžeme vyřešit.
Telefonní číslo/ číslo služby, u kterého požadujete zrušit naplánované ukončení:
*
Telefonní číslo/ číslo služby, které požadujete ukončit.
*
Uveďte důvod ukončení:
Chcete ukončit smlouvu předčasně? Žádost naskenujte, nebo čitelně vyfoťte a vložte do přílohy. Žádost musí obsahovat: br>
ukončované telefonní číslo/číslo služby
jméno majitele smlouvy a vlastnoruční podpis
informaci, že požadujete ukončit smlouvu předčasně
Smlouvu v závazku vám ukončíme s výpovědní dobou 30 dnů ode dne doručení výpovědi.
V případě, že bylo při sjednání smlouvy zakoupeno zařízení na splátky nebo byla poskytnuta podmíněná sleva na toto zařízení, bude vystaveno finanční vypořádání podle Účastnické smlouvy. Částku, kterou po vás budeme požadovat za předčasné ukončení smlouvy, zjistíte na Zákaznickém centru na čísle 800 73 73 73 nebo v T-Mobile prodejně.
Poslední vyúčtování za ukončenou službu obdržíte v obvyklém termínu jako dosud. Ve vyúčtování bude služba proúčtována poměrnou částí, do data ukončení služby.
Více informací naleznete
Jak ukončit smlouvu.
Žádost můžete sepsat nebo můžete využít formulář:
Výpověď Účastnické smlouvy pro fyzické osoby (smlouva na RČ)
Výpověď Účastnické smlouvy pro fyzické osoby podnikající a právnické osoby (smlouva na IČ)
Telefonní číslo/ číslo služby, které požadujete ukončit.
*
Uveďte důvod ukončení:
Jste-li v postavení spotřebitele nebo podnikající fyzické osoby a uzavřeli jste smlouvu prostřednictvím komunikace na dálku (zejména prostřednictvím e-shopu prodávajícího či telefonického spojení) nebo mimo obvyklé obchodní prostory a služba vám nevyhovuje, můžete od Účastnické smlouvy odstoupit. Žádost o odstoupení smlouvy naskenujte, nebo čitelně vyfoťte a vložte do přílohy. Žádost musí obsahovat:
ukončované telefonní číslo/ číslo služby
jméno majitele smlouvy a vlastnoruční podpis.
Více informací naleznete
Odstoupení od smlouvy .
Žádost můžete sepsat nebo můžete využít formulář:
Žádost o odstoupení od smlouvy
Telefonní číslo/ číslo služby, které požadujete ukončit.
*
Uveďte důvod ukončení:
Pro ukončení smlouvy zesnulého Účastníka nám oznamovatel úmrtí doloží Úmrtní list / List o prohlídce zemřelého / Usnesení o ukončení dědického řízení s žádostí o ukončení smlouvy. Dokument prosím naskenujte, nebo čitelně vyfoťte a vložte do přílohy. Uveďte prosím vaše kontaktní údaje pro zaslání vyjádření k ukončení smlouvy.
Telefonní číslo/ číslo služby, které požadujete ukončit.
*
Tento formulář slouží k dodatečnému doložení dokladů k již aktivnímu Cenovému zvýhodnění. Formulář není určený pro sjednání Cenového zvýhodnění – cenové zvýhodnění je možné sjednat pouze na našich prodejnách.
Více info
Cenové zvýhodnění.
Osobní údaje si můžete jednoduše změnit v Můj T-Mobile pod Smlouvou a poté zvolíte Osobní údaje.
Napište nám, jaký údaj chcete upravit (k změně potřebujeme nový doklad totožnosti, který oskenovaný nebo čitelně vyfocený přiložte před odesláním formuláře. Případně můžete zajít také do prodejny, kde vám kolegové rádi pomohou)
*
Pole označená hvězdičkou jsou povinná.