Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Jak si mohu službu MAGENTA TV hrazenou platební kartou vypnout?
Službu MAGENTA TV hrazená platební kartou si můžete zrušit ve správě svého televizního účtu v sekci Předplacené služby. Tímto zrušíte svou následující opakovanou platbu za službu.
Službu MAGENTA TV hrazená platební kartou však můžete využívat až do konce aktuálního předplaceného období. Dokud aktuální předplacené období neskoční, můžete změnit své rozhodnutí a zůstat s námi i nadále. V tomto případě odvolejte zrušení služby ve správě svého televizního účtu. Zůstat s námi můžete i po uplynutí aktuálního předplaceného období. Stačí si službu znovu zakoupit.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Co je služba MAGENTA TV hrazená platební kartou?
- Mohu změnit televizní tarif MAGENTA TV a co je všechno potřeba udělat?
- Jak budu za službu MAGENTA TV platit?
- Jak si mohu službu MAGENTA TV (hrazenou platební kartou) aktivovat?
- Co mám dělat, když neproběhne platba za službu MAGENTA TV?
- Mohu začít sledovat MAGENTA TV ihned po nákupu?
- Na kolika zařízeních můžu používat službu MAGENTA TV hrazenou platební kartou?
- Co je aplikace MAGENTA TV?
- Na kolika zařízeních lze sledovat MAGENTA TV?
- Jaké jsou přihlašovací údaje do služby MAGENTA TV?