Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Jsem nový zákazník, mám od vás optický internet T FIBER a nemohu se přihlásit do Vyúčtování služeb. Poradíte mi, jak to mám udělat?
První přihlášení je nutné provést přes webový Můj T-Mobile pomocí zaslaného/získaného přihlašovacího jména (jde o ID služby) a pomocí jednorázového hesla, které je odesláno na kontaktní e-mail ke službě.
Po jednorázovém přihlášení zvolíte své heslo a nové přihlašovací jméno, se kterým se budete do Můj T-Mobile přihlašovat.
Další možností je přihlášení do Můj T-Mobile (web i appka) pomocí jednorázového hesla. Do pole telefonního čísla opět vyplníte ID služby a heslo Vám přijde na kontaktní číslo dané služby, případně na e-mail, pokud kontaktní číslo chybí.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Mám Telefonní linku Premium a chtěl bych se přihlásit jednorázově. Co mám udělat?
- Je potřeba se do aplikace Můj T-Mobile přihlásit?
- Jak se mohu zaregistrovat na webu t-mobile.cz s Telefonní linkou Premium?
- Přestaly mi fungovat přihlašovací údaje do aplikace, co mám dělat?
- Nedaří se mi přihlásit s uživatelským jménem a heslem na Můj T-Mobile, co s tím?
- Jak se můžu přihlásit do aplikace MAGENTA TV pomocí mobilního telefonu?
- Jak se mohu zaregistrovat do Můj T-Mobile a co vše je k tomu potřeba?
- Mám zablokovaný účet do Můj T-Mobile, mohu si jej nějak odblokovat?
- Jak si mohu změnit e-mail pro komunikaci?
- Kde a jak získám údaje pro přihlášení do MAGENTA TV? Jak ji mohu využívat, když mám také digitální TV?