Jsem nový zákazník, mám od vás optický internet T FIBER a nemohu se přihlásit do Vyúčtování služeb. Poradíte mi, jak to mám udělat?
První přihlášení je nutné provést přes webový Můj T-Mobile pomocí zaslaného/získaného přihlašovacího jména (jde o ID služby) a pomocí jednorázového hesla, které je odesláno na kontaktní e-mail ke službě.
Po jednorázovém přihlášení zvolíte své heslo a nové přihlašovací jméno, se kterým se budete do Můj T-Mobile přihlašovat.
Další možností je přihlášení do Můj T-Mobile (web i appka) pomocí jednorázového hesla. Do pole telefonního čísla opět vyplníte ID služby a heslo Vám přijde na kontaktní číslo dané služby, případně na e-mail, pokud kontaktní číslo chybí.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Mám Telefonní linku Premium a chtěl bych se přihlásit jednorázově. Co mám udělat?
- Je potřeba se do aplikace Můj T-Mobile přihlásit?
- Jak se mohu zaregistrovat na webu t-mobile.cz s Telefonní linkou Premium?
- Přestaly mi fungovat přihlašovací údaje do aplikace, co mám dělat?
- Nedaří se mi přihlásit s uživatelským jménem a heslem na Můj T-Mobile, co s tím?
- Jak se můžu přihlásit do aplikace MAGENTA TV pomocí mobilního telefonu?
- Jak se mohu zaregistrovat do Můj T-Mobile a co vše je k tomu potřeba?
- Mám zablokovaný účet do Můj T-Mobile, mohu si jej nějak odblokovat?
- Jak si mohu změnit e-mail pro komunikaci?
- Kde a jak získám údaje pro přihlášení do MAGENTA TV? Jak ji mohu využívat, když mám také digitální TV?