Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Nikde jsem nenašel odpověď nebo tvar SMS pro to, co bych potřeboval. Kam se můžu obrátit?
Rádi vám pomůžeme na našem Zákaznickém centru. Pro kontakt využijte prosím Kontaktní formulář nebo zavolejte na 800 73 73 73 (ze zahraničí +420 603 603 603).
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Kde můžu smlouvu prodloužit?
- Nefunguje mi přihlášení do aplikace MAGENTA TV. Co s tím?
- Kde si mohu změnit tarif?
- Provedl jsem platbu se špatným či žádným variabilním symbolem, co mám dělat?
- Kde si mohu u Chytrého auta Wi-Fi navýšit datový limit?
- Jak si internet zprovozním?
- Jak si mohu změnit e-mail pro komunikaci?
- Jak požádat o splátkový kalendář?
- Co mám dělat, aby se mi při každém zapnutí TV odhlašoval TV účet?
- Proč mi nefunguje Wi-Fi volání, když mám podporovaný telefon?