Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Co je aplikace MAGENTA TV?
Díky aplikaci MAGENTA TV můžete sledovat TV v mobilu, smart TV, set‑top boxu naprosto kdekoliv a kdykoliv.
- Aplikace je dostupná pro mobilní zařízení Android a iOS, tablety, Smart TV Philips a Samsung ale i na webu.
- Jedná se o předplacenou službu, platba probíhá buď z platební karty nebo prostřednictvím Google Pay či Apple Pay.
- Předplacené období trvá vždy 30 dní, po jeho ukončení dojde ke stržení platby na následujících 30 dní.
- Pro nákup služby si stačí vybrat tarif nebo programový balíček, vyplnit identifikační údaje a vybrat platební metodu.
- Po dokončení nákupu vám na mobilní telefon pošleme přihlašovací údaje, které zadáte do aplikace MAGENTA TV a ihned můžete sledovat své oblíbené pořady.
- Službu můžete kdykoliv zrušit nebo si změnit tarif/balíček.
- Změna se vždy projeví po skončení aktuálního předplaceného období.
- K dispozici máte Videotéku s širokým výběrem filmů, zpětné zhlédnutí pořadů až 7 dní dozadu, možnost nastavit si své oblíbené stanice a řadu dalších výhod.
Více informací na www.t-mobile.cz/tv-go.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Co je služba MAGENTA TV hrazená platební kartou?
- Jak budu za službu MAGENTA TV platit?
- Co mám dělat, když neproběhne platba za službu MAGENTA TV?
- Jak si mohu službu MAGENTA TV (hrazenou platební kartou) aktivovat?
- Můžu MAGENTA TV kromě svého televizního přístroje sledovat i na jiném zařízení?
- Jak u MAGENTA TV funguje nahrávání?
- Proč nejsou v aplikaci MAGENTA TV pro Apple TV dostupné všechny funkce?
- Jaký je rozdíl mezi bezplatným televizním vysíláním a MAGENTA TV?
- Jak si mohu službu MAGENTA TV hrazenou platební kartou vypnout?
- Nefunguje mi přihlášení do aplikace MAGENTA TV. Co s tím?