Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Jsem členem Magenta skupiny. Když změním tarif, neovlivní to naše výhody?
Ano, změnu tarifu můžete provést, i pokud jste součástí Magenta skupiny. Jen nezapomeňte na výši měsíčního paušálu, kterou je třeba dodržet pro zachování výhod Magenty 1 – www.t-mobile.cz/magenta
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Mohu si změnit tarif, pokud jsem součástí Magenta skupiny?
- Můžu mít v Magentě 1 i Twist kartu?
- Mám naúčtovanou jinou částku za měsíční paušál, než obvykle.
- Mohu s novým tarifem vstoupit do Magenty 1 a využívat její výhody?
- Jak si mohu změnit tarif na webu?
- Co to jsou Sdílená data v Magentě 1 a jak je mohu čerpat?
- Mám starší tarif. Můžu si při prodloužení smlouvy vybrat jiný tarif, než který teď mám?
- Jsem váš zákazník, jak mohu získat neomezená data ke svému tarifu?
- Mám Můj tarif, je možné si jednorázově navýšit data, když je vyčerpám?
- Zajímá mě, jaké výhody mohu se svým tarifem v Magentě čerpat. Kde to prosím zjistím?