Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Nefunguje mi přihlášení do aplikace MAGENTA TV. Co s tím?
Přihlašovací údaje do aplikace MAGENTA TV jsme vám poslali SMSkou nebo e-mailem při aktivaci služby. Pokud vám přihlašovací údaje nefungují, můžete je zkontrolovat v Můj T-Mobile.
Pokud údaje zadáváte správně, doporučujeme Vám restartovat aplikaci nebo set-top box, případně aplikaci odinstalovat a opět nainstalovat. Pokud by problémy přetrvávaly, kontaktujte nás na našem Zákaznickém centru na čísle 800 73 73 73.Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Kde a jak získám údaje pro přihlášení do MAGENTA TV? Jak ji mohu využívat, když mám také digitální TV?
- Co je aplikace MAGENTA TV?
- Proč nemůžu sledovat MAGENTA TV na set-top boxu Arris?
- Můžu MAGENTA TV kromě svého televizního přístroje sledovat i na jiném zařízení?
- Jak se můžu přihlásit do aplikace MAGENTA TV pomocí mobilního telefonu?
- Nefunguje mi aplikace Můj T-Mobile, nic nenačítá nebo hlásí chybu, co mám dělat?
- Jak vymazat mezipaměť (cache) u aplikace MAGENTA TV?
- Můžu MAGENTA TV SAT sledovat na 2 televizích? Bude mě to stát něco navíc?