Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Nefunguje mi přihlášení do aplikace MAGENTA TV. Co s tím?

Přihlašovací údaje do aplikace MAGENTA TV jsme vám poslali SMSkou nebo e-mailem při aktivaci služby. Pokud vám přihlašovací údaje nefungují, můžete je zkontrolovat v Můj T-Mobile.

Pokud údaje zadáváte správně, doporučujeme Vám restartovat aplikaci nebo set-top box, případně aplikaci odinstalovat a opět nainstalovat. Pokud by problémy přetrvávaly, kontaktujte nás na našem Zákaznickém centru na čísle 800 73 73 73.

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci