Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Jak mohu balíček deaktivovat?
Pokud už balíček nebudete chtít dále používat, jednoduše ho vypnete ve webové samoobsluze Můj T-Mobile nebo v aplikaci Můj T-Mobile.
- Balíčky pro předplacené karty: Po zrušení doběhne aktuálně předplacených 30 dní a následně dojde k ukončení.
- Balíčky k televizi: Zruší se hned a jejich cena se propočítá poměrnou částí podle počtu dní ze zúčtovacího období, ve kterém byly aktivní.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Můžu na svém telefonu používat internet?
- Co je odměna za dobití?
- Jak si mohu na Twistu zapínat či vypínat balíčky?
- Mám na předplacené kartě balíček Neomezené volání do značky T-Mobile. Vztahuje se i na volání do pevných sítí?
- Co je aplikace MAGENTA TV?
- Mobilní tarify s internetem bez závazku. Co to znamená?
- Co mohu jako věrný Twist zákazník získat navíc?
- Zprávy z T-Mobile Info stále přicházejí i po zrušení pravidelného zasílání.
- Jak se mohu vrátit ke staré výhodě Super sazba nebo Výhodná sazba?
- Mám tarif Twist Našim+, můžu si také zapnout výhodu V síti?