Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Mohu si změnit tarif, pokud jsem součástí Magenta skupiny?
Ano, změnu tarifu můžete provést, i pokud jste součástí Magenta skupiny. Jen nezapomeňte na výši měsíčního paušálu, kterou je třeba dodržet pro získání výhod Magenty.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jsem členem Magenta skupiny. Když změním tarif, neovlivní to naše výhody?
- Můžu mít v Magentě 1 i Twist kartu?
- Mám tarif s telefonem od T-Mobile a smlouva mi končí až za nějakou dobu - mohu bezplatně přejít na některý z nových tarifů?
- Mám tarif s telefonem a smlouva mně končí až za nějakou dobu. Mohu bezplatně přejít na nový tarif Next?
- Můžu mít v Magentě 1 i služby s měsíčním paušálem nižším než 399 Kč?
- Jak si mohu změnit tarif na webu?
- Změnil jsem si tarif, budu ho moci využívat okamžitě?
- Můžu si založit Magentu 1, když mám Twist kartu a k tomu si objednám Pevný internet?
- Mám starší tarif. Můžu si při prodloužení smlouvy vybrat jiný tarif, než který teď mám?
- Co se stane, když potřebuji víc dat a svůj hlasový tarif, který už mám v Magentě 1 malé, změním na vyšší tarif za 650 Kč?