Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Co dělat, když se televize zasekává nebo je zpomalená?
Máte potíže se sledováním televize, jako jsou například:
- zasekávání pořadu,
- dlouhé načítání pořadu nebo přepínání kanálů,
- zpomalená aplikace,
- nekvalitní obraz,
- obraz předchází zvuk či naopak?
Máme pro vás pár jednoduchých rad, které vám mohou rychle pomoci:
- Restartujte router od internetu i televizní set-top box (nebo televizor, pokud v něm máte nainstalovanou aplikaci MAGENTA TV). Většinou stačí, když obě zařízení na cca 10 minut odpojíte od elektřiny.
- Aby služba co nejlépe fungovala, obecně doporučujeme připojení set-top boxu nebo televize k internetovému modemu pomocí kabelu, nikoliv přes Wi-Fi.
- Pokud je i po restartu aplikace zpomalená, zkuste ještě vymazat mezipaměť. Na našem set-top boxu je to hračka. Pokud používáte aplikaci v chytré televizi, postupujte dle instrukcí výrobce.
Pokud by žádná z uvedených rad nepomohla, kontaktujte nás na našem Zákaznickém centru.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Proč nemůžu sledovat MAGENTA TV na set-top boxu Arris?
- Jak správně zapojit set-top box a modem, aby TV byla funkční?
- Přestaly mi fungovat přihlašovací údaje do aplikace, co mám dělat?
- Jak si mohu nainstalovat aplikaci Max do set-top boxu Skyworth HY4403?
- Jak si můžu seřadit oblíbené kanály MAGENTA TV v set-top boxu a chytré televizi?
- Můžu MAGENTA TV kromě svého televizního přístroje sledovat i na jiném zařízení?
- Jak spáruji TV ovladač se set-top boxem?
- Mám set-top box Arris a nejde mi nainstalovat Max a další aplikace.
- Jak si nahraji svůj oblíbený seriál v aplikaci MAGENTA TV?
- Mám na Vyúčtování služeb naúčtovaný roaming nebo Volání z ČR na zahraniční čísla.