Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Potřebuji speciální tarif, aby mohl využívat 5G?
Ne. Aby měli zákazníci možnost si 5G vyzkoušet, je možné aktuálně využívat 5G na všech tarifech a Twist kartách, které v sobě mají data, na datových tarifech nebo datových balíčcích. V tuto chvíli žádný speciální tarif není potřeba.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Mám k tarifu dokoupený opakující se datový balíček, co se s ním stane, pokud si změním tarif?
- Potřebuji novou SIM kartu, abych se dostal na 5G?
- Jaký je rozdíl mezi našimi stávajícími a novými tarify?
- Jaký tarif je na SIMce pro Chytré auto?
- Proč chcete zálohu za roaming? Jak dlouho musím být zákazník, abych neskládal zálohu?
- Jak si mohu na Twistu zapínat či vypínat balíčky?
- Můžu na svém telefonu používat internet?
- Nefunguje mi mobilní internet, co mám udělat?
- Pořídil/a jsem si telefon s tarifem na webu. Kde si mohu vyzvednout odměnu v podobě 24 GB dat navíc?
- Můžu si vybrat, jaký roamingový tarif budu používat?