Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Kde a jak získám údaje pro přihlášení do MAGENTA TV? Jak ji mohu využívat, když mám také digitální TV?
Přihlašovací údaje ke své televizní službě najdete v Můj T-Mobile. Pro sledování obsahu v aplikaci MAGENTA TV si ji stačí zdarma stáhnout z vašeho on-line obchodu (Google Play nebo App Store). Všechny výhody si užijete nejlépe v LTE síti. Přihlašovací údaje získáte hned po aktivaci služby, zašleme vám je e-mailem či SMSkou. Přihlašovací jméno je pak vaše telefonní číslo ve formátu xxxyyyzzz, např. 603123456.
Pokud využíváte digitální TV, pak jsou přihlašovací údaje do MAGENTA TV stejné jako do vaší TV. Poslali jsme vám je e-mailem nebo SMSkou hned po aktivaci tarifu.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Nefunguje mi přihlášení do aplikace MAGENTA TV. Co s tím?
- Můžu MAGENTA TV kromě svého televizního přístroje sledovat i na jiném zařízení?
- Kde si mohu koupit MAGENTA TV?
- Mám satelitní televizi, ale využívám přístup ke sledování přes aplikaci MAGENTA TV v druhé televizi. Mohu reklamy na TV Prima přetáčet?
- Můžu MAGENTA TV SAT sledovat na 2 televizích? Bude mě to stát něco navíc?
- Co potřebuji k tomu, abych se mohl dívat na MAGENTA TV i v mobilu nebo tabletu?
- K jakým službám mohu získat Max v ceně služby?
- Co potřebuji k tomu, abych se mohl dívat na MAGENTA TV i v notebooku nebo na mém PC?
- Jak se můžu přihlásit do aplikace MAGENTA TV pomocí mobilního telefonu?
- Přestaly mi fungovat přihlašovací údaje do aplikace, co mám dělat?