Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Výhoda za dobití se mi líbí, ale nemám smartphone a nemůžu pracovat s aplikací. Jak se k ní můžu dostat?
Někdo další v rodině, kdo má smartphone, si Vás může přidat „k sobě“ do aplikace pod správu a vyzvedávat odměny za dobití za Vás a pro Vás.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Můžu využívat současně dvě odměny za dobití?
- Mám tarif Twist IoT a Twist Online – dostanu také odměnu za dobití?
- Můžu odměnu přenést na někoho jiného z rodiny?
- Kde si můžu vyzvednout svou odměnu za dobití?
- Mám aktivní jednu odměnu a dobiji si znovu kredit. Získám tak další odměnu?
- Mám tarif Twist Našim+, můžu si také zapnout výhodu V síti?
- Mám plnou paměť v telefonu a nemohu si proto stáhnout aplikaci, co s tím?