Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Jak se s eSIM připojím k síti?
Pokud máte zařízení podporující eSIM i aktivační QR kód k eSIM od T-Mobile, ujistěte se, že je vaše zařízení připojeno k internetu (přes Wi-Fi).
- Správu eSIM profilů najdete ve vašem přístroji obvykle v menu Nastavení.
- Prostřednictvím fotoaparátu vašeho zařízení (nejčastěji telefonu) nasnímejte QR kód.
- Zařízení si vyžádá potvrzení, že chcete stáhnout eSIM profil, a následně toto stažení provede.
- Od této chvíle se můžete přihlásit do mobilní sítě a pracovat se zařízením dle podmínek sjednaného tarifu mobilních služeb, jak jste zvyklí s klasickou SIM kartou.
Vzhledem k různým výrobcům a modelům zařízení se postup stažení eSIM profilu může mírně lišit. Přesný postup si ověřte v uživatelském návodu k vašemu zařízení.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Co je eSIM profil?
- Jak postupovat, pokud telefon s eSIM ztratím nebo ho potřebuji dát do servisu?
- Co dělat, pokud stažení profilu eSIM selže?
- Jak postupovat při prodeji nebo sdílení vašeho zařízení s eSIM?
- Co dělat, když dojde ke smazání eSIM profilu?
- Co je eSIM?
- Jak mohu získat přístup k eSIM a kolik stojí aktivace?
- Jak přenést službu Apple Watch Connection do nových Apple Watch?
- Jak si mohu nainstalovat aplikaci Max do set-top boxu Skyworth HY4403?