Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Mám zablokovanou SIM kartu, co mám dělat?
Pro odblokování budete potřebovat PUK kód. Původní hodnotu PINu a PUK kód najdete v průvodním dopise nebo na plastovém nosiči, který jste obdržel(a) spolu se SIM kartou.
PUK kód také zjistíte v Můj T-Mobile v modulu Smlouva > SIM karta > PUK kódy.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Kde najdu PIN, PUK nebo heslo k online službám?
- Jak získám kódy PIN a PUK, pokud již nemám doklady k SIM kartě?
- Co je to PUK2, k čemu slouží a jak ho zjistím?
- Co mám dělat, když jsem si zablokoval PUK?
- Co mám dělat, když mi ukradnou telefon i se SIM kartou? Nebo když ho ztratím?
- Co mám dělat, když potřebuji vyměnit SIM kartu?
- Pomoc, ukradli mi celou kabelku i s mobilním telefonem! Co mám dělat?
- Co dělat, když dojde ke smazání eSIM profilu?
- Přestaly mi fungovat přihlašovací údaje do aplikace, co mám dělat?
- Pomoc, ukradli mi/ztratil jsem telefon!