Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Jak si mohu na Twistu zapínat či vypínat balíčky?
Jednou z mnoha výhod předplacené Twist karty je možnost zapínat či vypínat si balíčky flexibilně podle svých potřeb. Nejjednodušší je to přes samoobsluhu Můj T-Mobile, kterou můžete používat i jako aplikaci v chytrém telefonu.
Přehled všech balíčků najdete na této stránce, kde najdete i informaci, jak aktivovat balíček v Můj T-Mobile nebo pomocí SMS kódů.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jak mohu balíček deaktivovat?
- Můžu i s Twist kartou volat neomezeně?
- Mám na předplacené kartě balíček Neomezené volání do značky T-Mobile. Vztahuje se i na volání do pevných sítí?
- Lze se i s předplacenou Twist kartou připojovat na internet ze smartphonu/chytrého telefonu?
- Kde si mohu u Chytrého auta Wi-Fi navýšit datový limit?
- Kde najdu Můj T-Mobile v mobilu?
- Můžu na svém telefonu používat internet?
- Jak a kde zjistím ceny svého tarifu či služeb?
- Co mohu jako věrný Twist zákazník získat navíc?
- Jak je to s obnovením Twist balíčků po uplynutí 7/30 dnů?