Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Chtěl/a bych si nastavit m-platbu, co mám udělat?
Pokud chcete platit mobilním telefonem ze svého kreditu nebo měsíčního vyúčtování, nastavení m-platby snadno provedete po přihlášení do Můj T-Mobile v sekci Služby > Platební služby. Podrobnější informace o službě naleznete zde.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Mám naúčtovanou platbu na internetu (m-platbu).
- Chtěl(a) bych si změnit své uživatelské jméno. Jak mám postupovat?
- Chtěl bych si změnit uživatelské jméno a heslo, ale nevím kde.
- Mám možnost náhledu na Vyúčtování služeb na internetu?
- Mám Telefonní linku Premium a chtěl bych se přihlásit jednorázově. Co mám udělat?
- Ztratil jsem vyúčtování a potřeboval bych jeho opis.
- Jsem nový zákazník, mám od vás optický internet T FIBER a nemohu se přihlásit do Vyúčtování služeb. Poradíte mi, jak to mám udělat?
- Přišla mi zpráva, že mi nebylo možné doručit MMS, co mám dělat?
- Jak si můžu dobít kredit?
- Co je to Data Roaming limit a jak si ho můžu zapnout nebo změnit?