Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Mám zablokovaný účet do Můj T-Mobile, mohu si jej nějak odblokovat?
Pokud jste zapomněli heslo nebo si zablokovali účet, stačí na stránce https://www.t-mobile.cz/zapomenute-heslo:
- Zadat své uživatelské jméno nebo telefonní číslo.
- Zvolit si způsob, jakým vás můžeme ověřit a zadat správnou odpověď.
- Přijde vám jednorázové autorizační heslo, kterým se můžete přihlásit.
Podrobné informace o přihlášení naleznete ZDE.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jak se přihlásím do portálu Moje firma v případě, že mám pouze nehlasovou službu (např. TV, DSL) a vůbec nemám T-Mobile telefonní číslo?
- Zapomněl jsem heslo do portálu Moje firma / mám zablokovaný účet. Co mám dělat?
- Jsem nový zákazník, mám od vás optický internet T FIBER a nemohu se přihlásit do Vyúčtování služeb. Poradíte mi, jak to mám udělat?
- Nedaří se mi přihlásit s uživatelským jménem a heslem na Můj T-Mobile, co s tím?
- Jak se mohu zaregistrovat na webu t-mobile.cz s Telefonní linkou Premium?
- Je složité se do samoobsluhy Můj T-Mobile přihlásit?
- Chtěl(a) bych si změnit své uživatelské jméno. Jak mám postupovat?
- Jak se dostanu do správy svého televizního účtu?
- Chtěl bych si změnit uživatelské jméno a heslo, ale nevím kde.
- Mám Telefonní linku Premium a chtěl bych se přihlásit jednorázově. Co mám udělat?