Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Co se stane, když jsou data EU datového limitu vyčerpaná?
Jakmile všechna data ze svého EU datového limitu vyčerpáte, pošleme vám upozornění a datování vám pozastavíme. Ani v téhle situaci vás bez dat nenecháme – můžete si jednorázově navýšit datový limit nebo potvrdit datování s příplatkem 0,05 Kč za každý stažený MB.
V každém případě vám nebudeme účtovat nic navíc, pokud to nepotvrdíte na speciální webové stránce tmo.cz/dl nebo v aplikaci Můj T-Mobile.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Co když mi v zahraničí data dojdou?
- Je příplatek započítán do Data Roaming Limitu?
- Co se stane až vyčerpám datový limit?
- Co je to Data Roaming Limit a k čemu je dobrý?
- Kde najdu informace o vyčerpání datového limitu?
- Jak se dozvím o vyčerpání mého datového limitu?
- Co je to Data Roaming limit a jak si ho můžu zapnout nebo změnit?
- Ve kterých zemích lze čerpat data z EU datového limitu?
- Proč účtujeme příplatky při dosažení EU datového limitu?
- Mám mobilní tarif, je možné si jednorázově navýšit data, když je vyčerpám?