Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Nemohu dokončit nákup služby v T-Cloudu.
Pokud Vaše objednávka na vybranou službu T-Cloudu v Můj T-Mobile skončila v chybě, kontaktujte prosím technickou podporu na čísle 800 737 333.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Musím si T-Cloud služby aktivovat zároveň s podpisem smlouvy nebo mohu kdykoliv později?
- Uprostřed objednávky se objevila chybová hláška a nelze pokračovat. Co mám dělat?
- Jak zruším licence již zakoupených aplikací T-Cloud?
- Nejdou mi odesílat SMS, co mám dělat?
- Nemohu odesílat/přijímat MMS, co mám dělat?
- Nefunguje mi internet v telefonu... Copak s tím?
- Jak se mohu zaregistrovat na webu t-mobile.cz s Telefonní linkou Premium?
- Jak si můžu měnit/nastavovat služby?
- Co musím pro aktivaci IPv6 udělat?
- Jaká je splatnost Vyúčtování služeb? Mohu ji prodloužit?