Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Zapomněl/a jsem přihlašovací údaje (uživatelské jméno nebo heslo) k TV tarifu. Co teď?
Přihlašovací údaje získáte v samoobsluze Můj T-Mobile. Zde naleznete přihlašovací jméno, což je číslo služby (TVxxxxxxx), a také máte možnost zresetovat původní heslo a nastavit si heslo nové.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Kde a jak získám údaje pro přihlášení do MAGENTA TV? Jak ji mohu využívat, když mám také digitální TV?
- Jaké jsou přihlašovací údaje do služby MAGENTA TV?
- Zapomněl jsem heslo k MAGENTA TV, co mám dělat?
- Chtěl bych si změnit uživatelské jméno a heslo, ale nevím kde.
- Jsem nový zákazník, mám od vás optický internet T FIBER a nemohu se přihlásit do Vyúčtování služeb. Poradíte mi, jak to mám udělat?
- Přestaly mi fungovat přihlašovací údaje do aplikace, co mám dělat?
- Nefunguje mi přihlášení do aplikace MAGENTA TV. Co s tím?
- Zapomněl jsem rodičovský PIN pro MAGENTA TV, co dělat?
- Mám zablokovaný účet do Můj T-Mobile, mohu si jej nějak odblokovat?
- Chtěl(a) bych si změnit své uživatelské jméno. Jak mám postupovat?