Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Co se stane, když dobiji cizí číslo?
V případě, že dobijete neexistující nebo paušální číslo, nic se neděje. Dobití neproběhne a o peníze nepřijdete (vrátí se na účet, nahlásí chybu při dobíjení apod.).
V situaci, kdy dobijete existující TWIST kartu a ona nám ještě leží na skladě (není aktivní), má to řešení. Stačí na naše Zákaznické centrum odeslat originál stvrzenky s informací, kam částku máme dobít (nebo co s financemi udělat).
Jestliže se podaří dobít existující používané číslo zákazníka, tak částku bohužel nemůžeme přenést. V této situaci doporučujeme se obrátit přímo na majitele čísla a chtít částku po něm.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
Nenalezli jsme žádné podobné odpovědi.