Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Nefunguje mi aplikace Můj T-Mobile, nic nenačítá nebo hlásí chybu, co mám dělat?

Nejdříve zkontrolujte, zda splňujete vše, co je pro instalaci a využívání aplikace Můj T-Mobile potřeba:

  • mít smartphone (tzv. chytrý telefon) - ověřte, zda máte podporovaný telefon a OS
  • být zákazníkem T-Mobile
  • mít alespoň minimální množství dat (případně být na Wi-Fi)

Pokud máte vše potřebné a aplikace nefunguje, doporučujeme ji odinstalovat a znovu nainstalovat, případně se odhlásit a znovu přihlásit. A když nepomůže ani to, kontaktujte kolegy Zákaznického centra na 4603 nebo se zastavte na některé z našich prodejen, kde se vám pokusíme s instalací aplikace pomoci.

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci