Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Co mám dělat, když neproběhne platba za službu MAGENTA TV?
- Pokud nedojde ke stržení platby pro následující předplacené období, budeme vás informovat SMSkou a dojde k dočasnému zablokování vašeho televizního účtu.
- Po dobu následujících sedmi dní po ukončení posledního předplaceného období se budeme snažit každých 24 hodin platbu provést.
- V případě, že dojde k úspěšné úhradě, začne běžet nové předplacené třicetidenní období.
- Pokud však ani v této době nedojde k úhradě, služba bude zrušena, tzn. televizní účet a všechny údaje s ním související budou trvale smazány.
- Doporučujeme zkontrolovat, zda nevypršela platnost vaší platební karty a zda je na vašem účtu dostatek finančních prostředků.
- Poté nemusíte čekat na náš pokus o stržení platby, ale můžete sami iniciovat platbu ve správě vašeho televizního účtu.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jak budu za službu MAGENTA TV platit?
- Co je služba MAGENTA TV hrazená platební kartou?
- Co je aplikace MAGENTA TV?
- Jak si mohu službu MAGENTA TV hrazenou platební kartou vypnout?
- Ruším TV službu u T-Mobilu a mám aktivní balíček Voyo plná verze, přijdu o toto předplatné?
- Mám novou smlouvu – kdy mi přijde první Vyúčtování služeb?
- Mám svůj původní modem a chci se s ním připojit, bude mi fungovat připojení na xDSL a FTTx službu?