Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Máte ve vyúčtování vyšší částku, než jste očekávali?
Překontrolujte si jednotlivé položky ve Vyúčtování služeb, a pokud tam najdete něco neobvyklého, poradíme vám zde.
Veškeré provolané minuty nebo zaslané SMS si můžete oveřit v Podrobném výpisu služeb.
Pokud vás překvapila nějaká položka, podívejte se na "Průvodce Vyúčtováním", kde vám názorně vysvětlíme jednotlivé položky ve Vyúčtování služeb.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Mám ve Vyúčtování služeb položku, které nerozumím.
- Aktivoval jsem si Podrobný výpis platebních transakcí (PVPT), ale nikde nejsou vidět uskutečněné hovory.
- Kolik mám aktuálně utraceno?
- Jaká je splatnost Vyúčtování služeb? Mohu ji prodloužit?
- Mám na Vyúčtování služeb naúčtovaný roaming nebo Volání z ČR na zahraniční čísla.
- Můžu si vybrat, jaký roamingový tarif budu používat?