Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Jak postupovat, pokud telefon s eSIM ztratím nebo ho potřebuji dát do servisu?
Pokud ztratíte telefon, v kterém máte nahrán váš eSIM profil, postupujte obdobně jako v případě klasické SIM karty.
- Navštivte prodejnu T-Mobile nebo kontaktujte Zákaznické centrum na čísle 800 737373 (v druhém případě budete potřebovat znát telefonní číslo a heslo pro komunikaci).
- Požádejte o zablokování eSIM případně rovnou o výměnu za novou SIM kartu (či eSIM profil).
- Obdržíte novou klasickou SIM kartu nebo aktivační kód ke stažení eSIM profilu do nového zařízení.
V případě, že potřebujete poslat vaše eSIM zařízení do servisu a zařízení je funkční (lze se s ním připojit k mobilní síti nebo Wi-Fi):
- Doporučujeme provést smazání eSIM profilu z tohoto zařízení dle uživatelského návodu k zařízení.
- Před smazáním z eSIM profilu se ujistěte, že je zařízení připojeno k internetu.
- Následně požádejte T-Mobile o výměnu za klasickou SIM kartu nebo novou eSIM (pokud zařízení, které budete dočasně používat, podporuje eSIM).
V případě, že potřebujete poslat vaše eSIM zařízení do servisu a zařízení nefunguje (nelze se s ním připojit k mobilní síti nebo Wi-Fi):
- Doporučujeme požádat T-Mobile o výměnu za klasickou SIM kartu nebo novou eSIM (pokud zařízení, které budete dočasně používat, podporuje eSIM).
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jak postupovat při prodeji nebo sdílení vašeho zařízení s eSIM?
- Co dělat, když dojde ke smazání eSIM profilu?
- Co je eSIM profil?
- Co je eSIM?
- Co dělat, pokud stažení profilu eSIM selže?
- Jak se s eSIM připojím k síti?
- Mohu opět získat klasickou SIM kartu, když se rozhodnu změnit své zařízení?
- Jak mohu získat přístup k eSIM a kolik stojí aktivace?
- Jaké jsou výhody a případná omezení eSIM?
- Fungují s eSIM služby, jako je přenos telefonního čísla, roaming a přesměrování?