Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Jak budu za službu MAGENTA TV platit?
Službu MAGENTA TV můžete hradit buď ze své platební karty nebo prostřednictvím Google Pay či Apple Pay. Platební metodu si volíte sami v průběhu registrace a později ji můžete kdykoliv změnit v nastavení svého účtu (například z důvodu vypršení platnosti platební karty). Platby se strhávají automaticky každých 30 dní.
- První platba proběhne po skončení sedmidenního zkušebního období (nebo okamžitě po objednání v případě, že uživatel již v minulosti službu MAGENTA TV využíval a na zkušební období již nemá nárok) a každá následující platba se pak strhne po 30 dnech.
- Platby tedy nejsou vázané na kalendářní měsíc.
- V případě, že se nepodaří platbu provést, dojde k dočasnému zablokování vašeho televizního účtu. Po dobu následujících sedmi dní po ukončení posledního předplaceného období se budeme snažit každých 24 hodin platbu provést.
- V případě, že dojde k úspěšné úhradě, začne běžet nové předplacené třicetidenní období. Pokud však ani v této sedmidenní lhůtě nedojde k úhradě, služba bude zrušena, tzn. televizní účet a všechny údaje s ním související budou trvale smazány.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Co mám dělat, když neproběhne platba za službu MAGENTA TV?
- Co je služba MAGENTA TV hrazená platební kartou?
- Co je aplikace MAGENTA TV?
- Jak si mohu službu MAGENTA TV hrazenou platební kartou vypnout?
- Mohu změnit televizní tarif MAGENTA TV a co je všechno potřeba udělat?
- Proč nejsou v aplikaci MAGENTA TV pro Apple TV dostupné všechny funkce?
- Jak funguje předplatné služby SMS/MMS INFO?
- Jak si nahraji svůj oblíbený seriál v aplikaci MAGENTA TV?
- Jak si mohu nainstalovat aplikaci Max do set-top boxu Skyworth HY4403?