Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Co mám dělat, když potřebuji vyměnit SIM kartu?
Máte potíže se SIM kartou a potřebujete ji vyměnit? Není v tom žádný problém, na prodejně Vám dáme novou s Vaším stávajícím telefonním číslem. Všechny potřebné informace najdete na stránkách o výměně SIM.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Co mám dělat, když jsem si zablokoval PUK?
- Mohu opět získat klasickou SIM kartu, když se rozhodnu změnit své zařízení?
- Co mám dělat, když mi ukradnou telefon i se SIM kartou? Nebo když ho ztratím?
- Potřebuji novou SIM kartu, abych se dostal na 5G?
- Pomoc, ukradli mi/ztratil jsem telefon!
- Jak získám kódy PIN a PUK, pokud již nemám doklady k SIM kartě?
- Mám zablokovanou SIM kartu, co mám dělat?
- Jak postupovat, pokud telefon s eSIM ztratím nebo ho potřebuji dát do servisu?
- Nefunguje mi mobilní internet, co mám udělat?
- Můžete mi vysvětlit, jak funguje SIM karta?