Přestaly mi fungovat přihlašovací údaje do aplikace, co mám dělat?
Nejdříve si zkontrolujte, zda se hlásíte pod platnou SIM kartou a nedošlo u vás k nějaké změně. Poté se přihlašte pomocí jednorázového SMS hesla a přihlašovací údaje si změnte na nové.
V případě, že máte Twist kartu a přestala vám fungovat, tak zřejmě nebyla dobita alespoň jednou ročně kreditem 200 Kč a došlo k jejímu zablokování nebo byla zrušena.
Pokud máte pouze internet DSL, je potřeba aplikaci odinstalovat a znovu nainstalovat. Pro první přihlášení použijte raději webové připojení na PC.
Vyberte volbu přihlášení Pomocí SMS, zadejte Vaše DSL číslo a pokračujte jednou ze dvou možností ověření:
- Jestli jste při pořízení této služby zadali i kontaktní e-mail, obdržíte na něj jednorázové heslo. Toto heslo vložíte do nabízeného okna, potvrdíte a jste přihlášeni do webové samoobsluhy Můj T-Mobile.
- Pokud jste kontaktní e-mail nezadali, budeme chtít pro ověření číslo DSL klíče (9místný kód, který naleznete na smlouvě ve formátu DSLxxxxxx).
Po vložení čísla budete přihlášeni do webové samoobsluhy Můj T-Mobile a budete se moci přihlásit i do aplikace.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jsem nový zákazník, mám od vás optický internet T FIBER a nemohu se přihlásit do Vyúčtování služeb. Poradíte mi, jak to mám udělat?
- Jak se dostanu do správy svého televizního účtu?
- Mám zablokovaný účet do Můj T-Mobile, mohu si jej nějak odblokovat?
- Mám na Vyúčtování položku Náklady na vymáhání, upomínku nebo smluvní pokutu.
- Jak se mohu zaregistrovat na webu t-mobile.cz s Telefonní linkou Premium?
- Jak se přihlásím do portálu Moje firma v případě, že mám pouze nehlasovou službu (např. TV, DSL) a vůbec nemám T-Mobile telefonní číslo?
- Je složité se do samoobsluhy Můj T-Mobile přihlásit?
- Zapomněl(a) jsem přístupové heslo do portálu. Co mám dělat?
- Co mám dělat, aby se mi při každém zapnutí TV odhlašoval TV účet?
- Jak si mohu nainstalovat aplikaci Max do set-top boxu Skyworth HY4403?