Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Nedorazilo nám Vyúčtování. Jak máme postupovat?

Příčin může být více. Od naší chyby při odesílání, přes stěhování až po ztracení Vyúčtování služeb na České poště.

Doporučujeme

  • Zkontrolovat v Můj T-Mobile aktuální adresu pro zasílání Vyúčtování a termín předpokládaného doručení.
  • Zkontrolovat v Můj T-Mobile zvolený typ Vyúčtování. Nabízíme totiž nejen tištěný, ale i elektronický způsob zasílání faktur.
  • Podívat se na Vyúčtování na Můj T-Mobile.
  • Nastavit si službu Můj účet, která Vás bude informovat o vystavení Vyúčtování služeb, případně také o provedené úhradě.

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci