Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Nedorazilo nám Vyúčtování. Jak máme postupovat?
Příčin může být více. Od naší chyby při odesílání, přes stěhování až po ztracení Vyúčtování služeb na České poště.
Doporučujeme
- Zkontrolovat v Můj T-Mobile aktuální adresu pro zasílání Vyúčtování a termín předpokládaného doručení.
- Zkontrolovat v Můj T-Mobile zvolený typ Vyúčtování. Nabízíme totiž nejen tištěný, ale i elektronický způsob zasílání faktur.
- Podívat se na Vyúčtování na Můj T-Mobile.
- Nastavit si službu Můj účet, která Vás bude informovat o vystavení Vyúčtování služeb, případně také o provedené úhradě.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Kdy mi vystavíte Vyúčtování?
- Ztratil jsem vyúčtování a potřeboval bych jeho opis.
- Jaká je splatnost Vyúčtování služeb? Mohu ji prodloužit?
- Nejdou mi odesílat SMS, co mám dělat?
- Mám novou smlouvu – kdy mi přijde první Vyúčtování služeb?
- Můžu si kontrolovat útratu i během zúčtovacího období?
- Bydlím v pohraničí. Co mám dělat, když mi na telefonu skáče cizí síť?
- Co je to inkaso?
- Jak mohu získat Podrobný výpis služeb?
- Změnil jsem banku a číslo účtu, co mám dělat, když mám nastavené inkaso?