Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Kde můžu smlouvu prodloužit?
- On-line prostřednictvím našeho eShopu.
- Telefonicky na Zákaznickém centru T-Mobile na čísle 800 73 73 73 (nebo 4603 ve značce T-Mobile).
- Osobně na kterékoli prodejně T-Mobile.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Nikde jsem nenašel odpověď nebo tvar SMS pro to, co bych potřeboval. Kam se můžu obrátit?
- Jak požádat o splátkový kalendář?
- Proč se mi některé volné jednotky převádějí do dalšího období a jiné ne?
- Kde si mohu změnit tarif?
- Můj telefon podporuje MMS a přesto nepřijímá zaslané MMS motivy. Proč?
- Nefunguje mi přihlášení do aplikace MAGENTA TV. Co s tím?
- Mohu opět získat klasickou SIM kartu, když se rozhodnu změnit své zařízení?
- Jak mohu získat Podrobný výpis služeb?
- Pomoc, ukradli mi/ztratil jsem telefon!
- Co mám dělat, když jsem si zablokoval PUK?