Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Pojištěný telefon potřebuji mít opravený co nejrychleji, můžu si ho dát do servisu u nás v ulici?
Ne, protože pojišťovna musí posoudit rozsah poškození (jestli má smysl telefon opravovat, nebo zda vám rovnou dáme nový) a jestli se na něj vztahuje pojištění T-Mobile Pro jistotu. Opravu ale stejně umíme vyřídit často rychleji než klasické servisy. Stačí zavolat na 800 758 623 a nahlásit „pojistnou událost“. K tomu budete potřebovat číslo své pojistné smlouvy, které najdete v sekci Pojištění v Můj T-Mobile.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
Nenalezli jsme žádné podobné odpovědi.