Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Co se stane s pojištěním, pokud využiji tzv. suspendaci, tj. tarifní prázdniny?
Pojistné se neruší a i nadále vám budeme vystavovat Vyúčtování služeb, které bude obsahovat pojistné za telefon.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jak to bude s pojištěním, pokud se dostanu do situace, kdy mi T-Mobile vystaví splátkový kalendář?
- Jakým způsobem můžu pojištění T-Mobile Pro jistotu platit?
- Co se stane, pokud nebudu moci platit Vyúčtování služeb? Zůstane pojištění aktivní?
- Co se stane u Chytrého auta Wi-Fi po vyčerpání dat?
- Co se stane, když dobiji menší částku než 300 Kč?
- Co se stane, když si dlouho nedobiji?
- Co se stane až vyčerpám datový limit?
- Co se stane, když během hovoru opustím signál Wi-Fi?
- Mám novou smlouvu – kdy mi přijde první Vyúčtování služeb?
- Co se stane, když u jedné ze svých 3 služeb s paušálem aspoň 399 Kč neprodloužím smlouvu a odejdu k jinému operátorovi?