Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Jakým způsobem můžu pojištění T-Mobile Pro jistotu platit?
Pojistné, tj. jednotlivé měsíční splátky, budou běžně součástí Vašeho pravidelného Vyúčtování služeb.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Jakým způsobem mohu platit měsíční splátky za telefon?
- Jak to bude s pojištěním, pokud se dostanu do situace, kdy mi T-Mobile vystaví splátkový kalendář?
- Mohu si sjednat více pojištění T-Mobile Pro jistotu?
- Co se stane s pojištěním, pokud využiji tzv. suspendaci, tj. tarifní prázdniny?
- Co se stane, pokud nebudu moci platit Vyúčtování služeb? Zůstane pojištění aktivní?
- Jak splátkování funguje?
- Kdy dostanu nový telefon? A jaký si můžu vybrat, pokud mám pojištění T-Mobile Pro jistotu?
- Platí na zařízení pro Chytré auto vaše služba pojištění Pro jistotu?
- Co všechno můžu obsluhovat v Můj T-Mobile v mobilu?
- Mám tarif s telefonem od T-Mobile a smlouva mi končí až za nějakou dobu - mohu bezplatně přejít na některý z nových tarifů?