Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Mohu si sjednat více pojištění T-Mobile Pro jistotu?
Ano, ke každému nově zakoupenému zařízení na splátky nebo za základní cenu si můžete pořídit i pojištění T-Mobile Pro jistotu.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Když převedu své číslo na jiného majitele, ukončí se převodem i pojištění?
- Co se stane, když mi telefon ukradnou? Musím stále platit měsíční platby?
- Jak často lze pojištění uplatnit?
- Co se stane, pokud nebudu moci platit Vyúčtování služeb? Zůstane pojištění aktivní?
- Co je T-Mobile Pro jistotu?
- Platí T-Mobile pro Jistotu, i když mi třeba syn neúmyslně polije tablet vodou nebo limonádou?
- Co se stane s pojištěním, pokud prodlužuji Účastnickou smlouvu?
- Na jak dlouho lze T-Mobile Pro jistotu zřídit?
- Budu za opravu pojištěného telefonu něco doplácet?
- Je možné T-Mobile Pro jistotu přerušit, tj. pozastavit na určitou dobu?