Časté dotazy

Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.

Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.

Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.

Jak požádat o splátkový kalendář?

Jestliže se dostanete do potíží s úhradou Vyúčtování, neváhejte nás kontaktovat a my uděláme vše pro to, abychom pro Vás našli to nejvhodnější řešení.

Splátkový kalendář je možné vystavit již od částky 2 000 Kč. Potřebujete-li tedy kvůli nečekaným okolnostem rozdělit celkovou částku k úhradě do splátek, můžete nás kontaktovat telefonicky na Zákaznickém centru 4603, prostřednictvím kontaktního formuláře na www.t-mobile.cz/kontakt nebo písemně na adresu T-Mobile Czech Republic, a.s., Tomíčkova 2144/1, 148 00 Praha 4.

Nezapomeňte vždy do Vaší žádosti doplnit rodné číslo, popř. číslo fakturační skupiny (najdete na Vyúčtování), podle kterého poznáme, která Vyúčtování služeb s námi potřebujete individuálně řešit.

Jak vám odpověď pomohla?

(1 - nespokojenost, 5 - spokojenost)

Řekněte nám víc k Vašemu hodnocení

Komentář k tomu, jak se vám líbila odpověď

Tyto dotazy by vám mohly také pomoci