Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější otázky zákazníků.
Vaši otázku možná již zodpověděli. Zjistěte bez čekání jak.
Vyhledávejte mezi stovkami otázek všeho druhu.
Mám na předplacené kartě balíček Neomezené volání do značky T-Mobile. Vztahuje se i na volání do pevných sítí?
Ne, nevztahuje. Pokud chcete volat neomezeně do pevné sítě, pak zvolte jiný předplacený balíček neomezeného volání. A pokud se nechcete omezovat balíčkem, okoukněte naše paušální tarify.
Tyto dotazy by vám mohly také pomoci
- Můžu i s Twist kartou volat neomezeně?
- Chci předplacenou kartu s internetem do svého tabletu/notebooku. Co mám dělat?
- Lze se i s předplacenou Twist kartou připojovat na internet ze smartphonu/chytrého telefonu?
- Jak si mohu na Twistu zapínat či vypínat balíčky?
- Co když mám v tarifu/balíčku volné nebo neomezené minuty nebo SMS na čísla značky T-Mobile? Můžu je využít i v EU?
- Jaký neomezený tarif si mám vybrat?
- Můžu na svém telefonu používat internet?
- Jak je to s daty, která mám v tarifu, při použití v EU roamingu?
- Bojím se, že se můj telefon s Twist kartou sám připojí na internet. Lze to nějak ošetřit?
- Co je to roaming se zpětným voláním?